.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرين اخبار از مراسم تشییع پیکر آیت‌الله منتظری

به گزارش خبرنگار «تابناک» از قم، ساعاتی پیش مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله منتظری آغاز و با خواندن نماز بر ایشان ادامه یافت و دقایقی پیش با تدفین پیکر ایشان به پایان رسید.

مراسم تشییع و به خاک سپاری پیکر مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری دقایقی پیش در شهر مقدس قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار "تابناک"، در این مراسم، پیش از آوردن پیکر مرحوم آیت‌الله منتظری، حجت‌الاسلام دکتر عزیز، متنی را از قول حجت الاسلام احمد منتظری، فرزند آیت‌الله منتظری قرائت کرد و پس از آن مراسم تشییع برگزار شد.

بنابر این گزارش پس از تشییع پیکر آن مرحوم از منزل تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) که با حضور گسترده مردم عزادار از نقاط مختلف کشور خود را به قم رسانده بودند، همراه بود، ابتدا پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آیت الله منتظری قرائت شد و سپس نماز میت به امامت آیت الله شبیری زنجانی اقامه شد.

این گزارش می افزاید: پس از اقامه نماز، پیکر این مرجع عالیقدر برای انجام مراحل تدفین به داخل حرم منتقل شد و با تمهیدات ویِژه ای که از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب صورت پذیرفته بود، پیکر ایشان در یکی از بهترین نقاط حرم به خاک سپرده شد.

گفتنی است جمعیت انبوهی که در این مراسم حضور پیدا کرده بودند، به دلیل بسته شدن ورودی های حرم، هم اکنون در خیابانهای اطراف به سر می برند.

همچنین اخبار رسیده حاکی از برگزاری نسبتا آرام مراسم از سوی مردم دارد. به گونه ای که مردم از ورود برخی عناصر مزاحم و اخلالگر به میان خود که با شعارهای گوناگون له و علیه برخی افراد قصد بر هم زدن مراسم را داشتند جلوگیری ‌کرده و خواهان دخالت نکردن آنها شدند.

ضمناً فیلمبرداران صداوسیمای شهر قم نیز در بالای ساختمان‌های حرم و دیگر ساختمان‌ها از مراسم فیلمبرداری می‌کردند.

گفتنی است، هم اکنون جمعیتی انبوه اما آرام، که پشت درهای حرم مانده اند منتظر ورود به حرم کریمه اهل بیت(ع) برای همراهی کردن دیگر عزاداران هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.